فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن گفت: هم‌زمان با هفته بسیج ۶۰ برنامه فرهنگی و هنری در این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۶۹۱۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن، سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی با اشاره به برگزاری شب‌شعر طوفان الاقصی به‌صورت حماسی با حضور شعرای بردسکن اظهار کرد: توزیع ۳۵ سری جهیزیه، اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان جهان‌خوار زمان در سطح روستاها و پایگاه‌های بسیج، اردوی جهادی مدیران شهرستان به روستای اسماعیل‌آباد، برگزاری کارگاه آموزشی اصلاح الگوی مصرف و نشست‌های روشنگری از جمله برنامه ستاد گرامیداشت هفته بسیج در بردسکن است.

 وی برگزاری کلاس سواد رسانه‌ای و گشت‌های رضویون را مهم دانست و افزود: برگزاری مراسم افتخار کوچه آبروی محله، عطرافشانی گلزار شهدا، ارائه خدمات ویزیت رایگان پزشکی و افتتاح ساختمان حوزه الزهرا (س) و همایش بزرگ بصیرتی شکوه پایداری در ۵ آذرماه از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته در شهرستان است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن با تقدیر از حضور پرشور مردم این شهرستان در تجمع محکوم‌کردن رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کرد: در آینده نه‌چندان دور اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد و عمر حکومت این رژیم صهیونیستی روبه‌پایان و زوال است.

 جنیدی با اشاره به مأموریت مهم سپاه در زدودن محرومیت از چهره روستاها، عنوان کرد: بسیج سازندگی تا کنون توانسته خدمات زیادی را در روستاهای محروم شهرستان از جمله ساختن منزل برای محرومان و مرمت و بازسازی منازل مسکونی انجام دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار